Sziasztok!

Az oldal nem jöhetett volna létre Szil segítsége nélkül, akinek köszönhetem, hogy fel tudtam rakni a történetet. Ő adott nekem önbizalmat, elolvasta és véleményt is írt a kis kreálmányomról. Köszönöm Szil!

(Úgyhogy ha jót akartok, oda is nézzetek be! :D)

2011. augusztus 28., vasárnap

Új blog

Halihó mindenkinek!

Azt hiszem sulipánikom van, vagy csak herótom tőle, de egy újabb, Milli-s ötletem támadt. na ezt most úgy képzeljétek el, hogy semmit nem aludtam az éjjel, komolyan semmit, aztán egyszer csak elaludtam. Nem tudom, hogy azért e, mert a történetnek nemsokára vége, és annyira a szívemhez nőtt, vagy azért, mert egyszerűen nem bírok magammal, de álmodtam egy fantasztikus történetet. A két főszereplő természetesen Rob és Kris volt. És mikor felébredtem leültem a gép elé, és gépelni kezdtem.
Szóval... született egy újabb történet, és nagyon szeretném megvalósítani, és nektek is megmutatni. Ezért remélem támogatni fogtok, és örömmel fogadjátok az új ficet. Kérlek szépen csak gondoljátok át, és írjatok nekem, vagy pipáljatok a NAGYON JÓra, ha benne vagytok. Ez most tényleg nagyon fontos lenne, mert szerintem ez tényleg egy szuper történet lenne. Max felsülök, de legalább elszórakoztattam magam.
A történet a következő:
Te mit csinálnál akkor, ha a legjobb barátod, aki történetesen a világ egyik legszexibb pasija, és minden lány falán ott virít a képe, egyszer csak beállítana hozzád egy hétre? Egy teljes hét a régen látott legjobb barátoddal, minden interjú, fotó, és egyéb szarság nélkül. Nos Kris is olyan tanácstalanul áll a dolgok előtt, mint ti.
Egy hét Kris és Rob életében, ami sorsdöntő lehet az egész jövőjükre. Egyetlen egy hét! Bonyodalmak fűszerezve rengeteg romantikával, humorral és sírással.
És persze ott az a bizonyos váratlan vendég is, aki véget vethet a "nyaralásnak".

Na? Hogy tetszik? A blogot szeretném hamarosan megnyitni, még suli előtt. Számomra holnap vége a szünetnek, mert megyek vissza a koleszba, szóval szeretném még ma, vagy holnap a véleményeteket. Megnyitom a blogot holnap, és ha látom, hogy két hét alatt jártak az oldalon elegen és írtak is, akkor belevágok.

Köszönöm, hogy meghallgattatok, és elolvastátok! Számítok rátok!

Milli :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése