Sziasztok!

Az oldal nem jöhetett volna létre Szil segítsége nélkül, akinek köszönhetem, hogy fel tudtam rakni a történetet. Ő adott nekem önbizalmat, elolvasta és véleményt is írt a kis kreálmányomról. Köszönöm Szil!

(Úgyhogy ha jót akartok, oda is nézzetek be! :D)

2011. augusztus 19., péntek

Egy kis valami a fejezet előtt!




Sziasztok!

Úgy láttam az új blogom, a Dark Love, nem túl sok mindenkit érdekel, tisztelet a kivételnek. Így bezártam, nem lehet már elolvasni, ennyi. Mindegy, végülis nekem sem tetszett annyira. J
Ettől függetlenül szeretnék nyitni egy új blogot, amit egyenlőre nem árulok el, hogy milyen témájú lenne. Csak egy kérésem lenne… Mivel nem vagyok valami computer zseni, annyihoz értek, hogy Word, meg internet megnyitása, stb… Szerintem az agyamnak az a része, amelyik ezzel foglalkozik, valószínűleg nem működik, vagy csak elég gyatrán. Ok, túl sok a rizsa.
A kérésem a következő lenne. Szeretnék egy fejlécet, de én nem nagyon tudok készíteni, így akinek van kedve, és persze szabadideje, azt megkérném, hogy készítsen nekem egy fejlécet. Persze csak ha tényleg van erre szabadideje, mert nekem nem olyan fontos. Ha valaki bevállalja ezt a feladatot, az kérem írjon nekem a kommentbe, vagy e-mailt.

Nagyon köszönöm annak, aki ezt megteszi nekem. J

A F.M.-ról pedig annyit, hogy az új fejezet 21-én érkezik. :D

Köszi, hogy elolvastad ezt a kis izét!!!

Milli

És aki vállalja a dolgot, annak nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon ( 100.000.000.000.000 x ) köszönöm!!! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése