Sziasztok!

Az oldal nem jöhetett volna létre Szil segítsége nélkül, akinek köszönhetem, hogy fel tudtam rakni a történetet. Ő adott nekem önbizalmat, elolvasta és véleményt is írt a kis kreálmányomról. Köszönöm Szil!

(Úgyhogy ha jót akartok, oda is nézzetek be! :D)

2011. február 11., péntek

Bocsánat



Sziasztok!

Tényleg nagyon szégyellem magam... Elírtam a kiírást, és csak most tudom hozni majd a frisst. Nagyon ég a fejem, remélem nem haragszotok rám nagyon. Annyira gáz... Még azt is kiírtam, hogy két hét múlva, erre tessék... ennyit a matekomról...
Ezért a kis bakiért egy sokkal hosszabb fejezetet hozok, ami eseménydús, vicces, és remélem jó is lesz!

Nézzetek fel holnap az oldalra! Nem fogjátok megbánni!! :)

Puszi mindenkinek: Milli

U.i.: Remélem nem utáltatok meg, és nem hagytok cserben. Ti vagytok a minden, nélkületek az oldal nem menne!
BOCSÁNAT!!!


1 megjegyzés: