Sziasztok!

Az oldal nem jöhetett volna létre Szil segítsége nélkül, akinek köszönhetem, hogy fel tudtam rakni a történetet. Ő adott nekem önbizalmat, elolvasta és véleményt is írt a kis kreálmányomról. Köszönöm Szil!

(Úgyhogy ha jót akartok, oda is nézzetek be! :D)

2011. július 11., hétfő

Életjel...

Sziasztok!


Nos nem is tudom hol kéne kezdenem. Sokan kérdeztétek, hogy hol vagyok, mi van velem...?Igazából el voltam foglalva, nem volt időm írni, se pihenni, nemhogy a gép elé kerülni. Pedig higgyétek el én szívesen leültem volna és írtam volna egy két mondatot, vagy valamit, de nem ment. Meg hát nyár van, a pihenés ideje.

De az igazi ok valami más. Ha volt időm leülni, és megnyitni a mappát, csak ültem és néztem a képernyőt. Annyiszor megnyitottam a F.M. mappáját, és a 14. fejezetet, hogy azt összeszámolni se lehetne. És tudjátok mit láttam? A fejezet számát és címét, meg azt az idegesítő fekete vonalat, ami minden másodpercben villant egyet. Borzasztó!!! És bármikor, mikor leütöttem egy betűt, vagy csak beírtam, hogy Rob, vagy bármi, ami ehhez kapcsolódik, követte is a törlés gomb. Ami a legszörnyűbb az egészben, hogy régen olyan nagy hévvel írtam, szerettem írni, vagy legalábbis ezt a történetet írni.

Felteszek nektek egy kérdést, és ha van bennetek egy kis sajnálat irántam, akkor remélem megírjátok a választ. MI ÉRTELME ÍRNOM? Nap mint nap feltettem ezt a kérdést, bármikor, amikor hozzáláttam. Mert én mindig időben hoztam nektek a fejezetet, vagy ha nem is, akkor próbálkoztam. Arról persze nem tehetek, hogy bentlakásos suliba járok, internet nincs, se gépem. De én mindig siettem nektek írni. Igen, nektek. Az elején még azért írtam, mert annyi jó történetet láttam Tőletek. Ti adtatok nekem erőt, hogy én is belekezdjek. De sajnos rá kellett jönnöm, hogy sokkal inkább írok nektek, mint magamnak. És mit kaptam cserébe??? Jóformán semmit... Nem értem miért nem kaptam komit, vagy csak annyit... ja, fasza, egész jó lett. Hm... gondolom szar az egész, vagy nem éri meg, hogy öt kattintással jelezd a komidban, ja, tuti.

Ettől függetlenül nem hagyom abba a történetet, mert szeretném befejezni úgy, ahogy a fejemben van. Csak szerettem volna tudatni, hogy most van fontosabb dolgom is, és akkor írok, amikor lesz időm, és kedvem.

Egyébként nem Rátok haragszom, hanem magamra, amiért nem értem el azt a szintet, ami nálatok a jó.

Ígérem igyekezni fogok, és sietni a fejezettel.

Köszönöm, hogy elolvastad, és legalább ennél a kis valaminél megszánsz és leírod a véleményed. Az sem zavar, ha a porig alázol, vagy káromkodsz, csak ÍRD LE A VÉLEMÉNYED, BÁRMI IS AZ!!!

Milli

6 megjegyzés:

  1. Szia!

    Először is élvezd a nyarat, elvégre ekkor van a pihenésre, bulizásra, stb. a legmegfelelőbb idő.:)
    Másodszor pedig... Eddig igaz nem írtam kommit, mert akkor találtam rá a blogodra, amikor a 13. fejezetnél tartottál és gondolotam majd írok a következőhöz. Na most... Nem tudom megmondani, hogy miért nehéz kommizni az embereknek, de így van. Legtöbbször elvárják, hogy friss legyen, de kommit azért nem írnak. Elhiszem, hogy ez rosszul esik Neked ill. mindenkinek, aki törekszik és ír nekünk. Ami engemet illett megigérem, hogy fogok írni Neked, ha folytatod ezt a történet. Sok félét olvastam már, de megkell hogy mondjam a te történeted nagyon tetszett és naponta járok nézni van-e friss. Jók a karakterek, jó a történet... Főleg most, hogy Kristennek vissza tért az emlékezete... Biztos nagyon jó fejezeteket hoztál volna.:) És az, ahogy az utolsó fejezetet lezártad az se semmi, amiatt jöttem annyiszor nézni, hogy mi van.

    Jó hogy jelentkeztél, hogy elmodtad, hogy mi van.:) Szerintem mindenképpen folytasd majd, amikor lesz időd és kedved hozzá. Mi várunk.:)

    C.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Először is köszi,hogy jelentkeztél!( a chatbe érdeklődtem,csak más néven)
    Ettől féltem....mostanában minden kedvenc oldalamon , szünet vagy megszüntetés van!!Én megértem és elfogadom ,ez természetes.Ha valaki egy ideje egy dologra összpontosít ,az előbb utóbb érdektelenné válik.Ezzel én is így vagyok,csak nem írásnál,az nem az én műfajom :)!
    Viszont az vettem észre ,hogy az írók egy idő után újabb ötletekkel állnak elő és azt hirtelen megakarják csinálni,ezért az eddigi mellett írnak egy újabb törit.És szerintem ez a gond, inkább legyen rövidebb a fanfic,de legyen befejezve és utána jöhet egy másik.Ha hirtelen belelendülünk valamibe,akkor a régi már nem is érdekel.
    Szóval én ezt általánosságban írtam, és igen elvagyok keseredve,mert tényleg minden kedvenc oldalamon szünet van.De ahogy mondtam meg is értem!Hisz nektek is kijár a kikapcsolódás,feltöltődés és kitudja, mire vége lesz a nyárnak jön az ihlet is!Tehát pihenj,mi várjuk a folytatást!
    szia
    a.n

    VálaszTörlés
  3. hol a tegnap esti hozzászólásom???
    a.n

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Azért ne hagyd abba, mert igazán jól írsz, szívesen olvasom.
    Kíváncsi vagyok, mi fog történni velük most, hogy Kris gyakorlatilag dobta Robot, bár Kris kérte, hogy ne kürtöljék világgá a kapcsolatukat. Nem értem, miért hánytorgatta fel ezt Robnak az interjú után. Én azért szorítok nekik és várom a folytatást.
    Ágika

    VálaszTörlés
  5. SZia!

    Szeretem a törid,és azt hiszem majd minden fejihez írtam komit....remélem azért megírod,ahogy képzelted.Egfyébként meg szép nyarat!
    csao Dona

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Szeretem a törid, és kérlek ne haragudj amiért nem mindig írtam komit!
    De ezentúl mindig igyekszem írni komit!
    Szerintem most pihiz egy kicsit, élvezd a nyarat és amikor úgy érzed akkor írj nekünk. Mi várni fogjuk! :)
    Szandra

    VálaszTörlés