Sziasztok!

Az oldal nem jöhetett volna létre Szil segítsége nélkül, akinek köszönhetem, hogy fel tudtam rakni a történetet. Ő adott nekem önbizalmat, elolvasta és véleményt is írt a kis kreálmányomról. Köszönöm Szil!

(Úgyhogy ha jót akartok, oda is nézzetek be! :D)

2011. június 17., péntek

Hírek...

Sziasztok!

Sajnálattal kell közölnöm veletek, hogy ma elutazok a családdal, így a friss valószínűleg csak kedden kerül fel. Tudom, hogy sokan vártátok, főleg az előzetes miatt, de erre most nem lesz időm. Másik oka, hogy nem tegnap került fel, hogy a Hourglassal voltam elfoglalva. Tudom, hogy nem azt szavaztátok meg, csak egyszerűen úgy érzem, muszáj befejeznem. Nagyon vicces néznem, hogy a szereplők hogyan alakulnak át az elejétől, a végéig. Persze én írom, de még így is nagyon érdekes az egész történet.
Ja, igen, szavazás. Nos a nyertes, akit megszavaztatok, az a Dark Love. Hamarosan megnyitom a blogot, és felkerül majd az első fejezet. Aki nem arra szavazott, az ne csüggedjen, mert szépen lassan ( a szavazatok sorrendje szerint ) megnyitom a többi blogot is. Úgy terveztem, hogy mindegyik között két hónap lesz, vagy picivel kevesebb. Persze a fő blogom a Robstenes történet, és azzal is fogok foglalkozni.
Úgyhogy Friss: 2011. 06. 21. Az új blog megnyitása valószínűleg csütörtök, vagy péntek.

Kellemes hétvégét kívánok mindenkinek!!!

Puszi!!!

Milli :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése