Sziasztok!

Az oldal nem jöhetett volna létre Szil segítsége nélkül, akinek köszönhetem, hogy fel tudtam rakni a történetet. Ő adott nekem önbizalmat, elolvasta és véleményt is írt a kis kreálmányomról. Köszönöm Szil!

(Úgyhogy ha jót akartok, oda is nézzetek be! :D)

2011. március 5., szombat

Sziasztok!



Hm... Nem tudom mit kéne mondanom...
Sajnálom, de ma nem tudom hozni a frisst. És lehet, hogy holnap sem... Ez azért van, mert... Nem azért mert cserbenhagylak titeket, vagy hasonló, csak egyszerűen most nem fog menni. Szerettem volna feltenni az új fejezetet. Már készen van egy része, de nem tudom most befejezni. Nem akarok valami szart kiadni a kezemből, és most nem tudnám megírni. Nyugodtan el lehet hordani mindennek, nem baj. Megértem.
Ígérem, megpróbálok sietni, és a lehető legtöbbet kihozni magamból. Csak egyszerűen most padlón vagyok. Szar az élet, ez van. Gondolom, még sokan vagytok így... Na mindegy. Nem tartok hegyi beszédet, vagy lelki szarságokat. Holnap még fél négy előtt lesz friss, cserkész becsszóra!
Remélem nem ábrándultatok ki nagyon... Tényleg nagyon sajnálom. Én megpróbáltam.

Milli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése