Sziasztok!

Az oldal nem jöhetett volna létre Szil segítsége nélkül, akinek köszönhetem, hogy fel tudtam rakni a történetet. Ő adott nekem önbizalmat, elolvasta és véleményt is írt a kis kreálmányomról. Köszönöm Szil!

(Úgyhogy ha jót akartok, oda is nézzetek be! :D)

2011. január 17., hétfő

Halihó!!!


Mindenkit köszöntök a „Forgotten Memories” oldalán, ahol természetesen Kristen és Robert a főszereplő. Remélem, mindenkinek elnyeri a tetszését a kreálmányom, de ha nem az sem baj, nyugodtan leírhatod, engem nem zavar. Sőőőt… ezúttal mindenkit megkérek, hogy írhat nekem komit, lehet építő jellegű, negatív, pozitív… nekem tök nyolc.
Ha esetleg a saját oldaladat szeretnéd nekem megmutatni, vagy linket cserélni, szólj és már kint is vagy!
A fejezetek valószínűleg hetente, vagy ahogy időm engedi, kéthetente fog majd jönni. Meg persze attól is függ, kapok e elég kritikát, és mennyire fogjátok várni. A chat-be nem mindig tudok majd írni, mert nagyon sokat utazom, de megpróbálok írni.
Remélem elnyeri majd a tetszésetek a ficem. Én próbálkozom… ;)

Mindenkinek puszi, és ha már így itt vagyok, akkor leülök és írom a tovább a történetet. Úgy gondoltam nem rakom fel rögtön az első fejezetet.

Puszil: Milli

5 megjegyzés:

  1. szia :DD én már várom az elsőt :P
    persze már olvastam, de akkor is :DD :$
    szóóval.. ne csigázd itt az embereket :)

    sok csók neked, ♥

    VálaszTörlés
  2. I like it!

    Na, várom már az első fejezetet, mert végül is nem sokat tudtunk meg, csak, hogy Forgotten memories. Meg Kris és Rob.
    De várom már! :DD
    Kíváncsi vagyok! :))

    VálaszTörlés
  3. Én kíváncsian várom :D
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Hát, biztos nem halt meg, mert akkor vége lenne a történetnek! :)
    A címéből gondolom erős emlékezet kiesés lesz, és újra megismerik egymást a fiatalok! Néha jó így tisztalappal indulni. Ügyes vagy, várom a következőt!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jónak indult a törid, ugyhogy nem lehet vége, főleg nem igy!
    Megértetted?
    Ird a kövit kérlek minél előbb.
    Várom, várjuk, folytasd!!!!

    VálaszTörlés