Sziasztok!

Az oldal nem jöhetett volna létre Szil segítsége nélkül, akinek köszönhetem, hogy fel tudtam rakni a történetet. Ő adott nekem önbizalmat, elolvasta és véleményt is írt a kis kreálmányomról. Köszönöm Szil!

(Úgyhogy ha jót akartok, oda is nézzetek be! :D)

2011. június 11., szombat

Történet ismertetők


 Sziasztok! Leírtam nektek mind a négy történet ismertetőjét, és abból egy kis részletet. Ha eddig szavaztál, nem baj, szavazz újra, ha ez alapján neked könnyebb. Remélem valamelyik elnyeri tetszésed. Ha igen, szavazz, vagy írj a kommentbe hogy melyik tetszik, vagy esetleg mi nem tetszik benne. Köszönöm! Puszi!


Dark love

Missy és Kayla legjobb barátnők, már évek óta. De nemcsak az együtt eltöltött idő miatt. Egy sokkal erősebb szál köti össze őket. Egy közös titok, amivel együtt néznek szembe, már több mint kilenc éve.
Missy és Kayla élete meg van pecsételve. Ők a kiválasztottak, akik jobb világot hozhatnak el, nemcsak a maguk fajtáknak, hanem az egész emberiségnek.
Miután megtalálják a másik kettőt, a csapat összeáll. Négyen vállalják a titkot, az életet, ami nekik jutott. De mi van akkor, ha a négyből, ketten árulók? Mi van akkor, ha a kiválasztottak nem képesek megbirkózni a feladattal? Ha egyet elveszítenek? Képesek hárman szembenézni a Világgal?
Víz és tűz, föld és levegő.
Ők négyen a Főnix kiválasztottjai.

Részlet:
- Kayla hagyd abba! - megpróbáltam túl kiabálni a vizet, nem sok sikerrel. Csak mentem és mentem hátrafelé. Tudtam, hogy az ellenkezőjét kéne csinálnom, menteni magam, de nem voltam rá képes.
Rémülten néztem barátnőm egyre csak torzuló arcát. Hirtelen kapta rám a fejét. Nem volt magánál. Láttam, hogy kezei emelkedni kezdenek, és én vagyok a célpont. De nem tudtam mozdulni. Képtelen voltam.
Valaki a derekamnál fogva húzott a homokba. Éreztem magamon a testét. Felemeltem a fejem. Ő volt az.
(…)
Ott volt a csuklóján. Egy fekete szalagra erősítette, ahogyan mi is. A főnix ugyan olyan volt, akárcsak a miénk. Az ujjaim külön utat jártak. Megfordítottam a medált.
Föld.
A szemeim önkéntelenül siklottak a másik fiúra, aki a kitárt karokkal állt Kay előtt. Ott volt az övén is.
Együtt voltunk.
A kiválasztottak együtt voltak.


Book of Dreams

Lara élete fenekestül felfordul, mikor elveszíti édesanyját egy balesetben. Szótlan lesz, hideg és sötét, amire nemcsak a fiúk kapják fel a fejüket, hanem egy sokkal sötétebb és gonoszabb világ is.
Lara megismerkedik egy idős asszonnyal, aki rettentő furcsán viselkedik. Egy idő után mindent elmondanak egymásra, és bármilyen cikinek is tartja Lara, de ő lesz a legjobb barátnője. Maria rábíz egy titkot, és ezzel beavatja őt egy világba, amiről Lara csak a mesékben hallott. A lány megváltozik ezután, így magára vonja a suli legszexibb pasijának a figyelmét.
De miután a lány már azt hiszi, élete végleg kiegyensúlyozott lett, újból szembe kell néznie a halállal. És még több titokkal.
Lara az angyalok és démonok világában találja magát.

Részlet:
Nem tudom mi bosszantott fel a legjobban. Hogy az a férfi aki bármit képes lett volna megtenni értem, hazudott? Vagy az a titok, amit csak én tudhattam? Éreztem, hogy az arcom lángba borul, a szemimet csípi a kikívánkozó könny. De nem voltam hajlandó elgyengülni, vagy azt mutatni bárki felé is, mennyire fáj. A tűz, ami bennem égett felemésztett. Tudtam, hogy nem szabad a sötétség felé fordulnom, mégis a harag, amit belül éreztem, erősebb volt nálam. A kezeim remegtek, a fejem hasogatott.
Fekete felhő jelent meg előttem, mire abbahagytam a fel-alá járkálást. Vártam, hogy kilépjen elém és megmagyarázza a helyzetet. De nem Matt lépkedett felém, hanem valaki más. Akire nem számítottam volna. Az arc, ami egykor egy babára emlékeztetett, eltorzult a sötétségtől. A szemei égtek, bennük a gyűlölet összes szikrája.
Láttam a hátát, és már értettem. Mindent tudtam, amit egykor nem.


Hourglass

Ha egy egyetemista lány kitűnő tanuló, csinos és népszerű, mit kívánhatna még? Senki nem hinné, de ő egy normális életet kíván. Pisztolyok, vér és sérülés nélküli életet. Ashley már szembenézett a halállal. Míg az egyetemen mindenki egy normális diáknak nézi, addig a fekete öltönyös, napszemüveges férfiak és nők tisztelik őt. A CIA-nak dolgozni nem kis feladat. Eddig mindig nyert.
De egy nap Ashley nagy fába vágja a fejszéjét, és kénytelen társat kérni. Joel és ő ég és föld. Mindketten a pokolba kívánják egymást, és a lehető legtöbb módon tesznek egymásnak keresztbe. De a közös cél érdekében, és mert egyikük sem akar meghalni, elteszik a nézeteltéréseket.
Vér, fegyverdörrenés, halál.
Ez jellemzi mostantól Ashley és Joel életét. Meg egy rejtély, amire eddig senki nem jött rá.

Részlet: - Joel –
- A társad Ash lesz. Ő a legjobb ügynökünk, aki ezzel a feladattal megbirkózhat. Hidd el, nem bánod meg. – az ajtó felé intett, követtem a pillantását.
Magamban már tökéletes képet alkottam a férfiról. Erős, magas, magabiztos, cseppet sem ijed meg ha a helyzet úgy adja. Tudtam, hogy remek páros leszünk.
Nyílt az ajtó, és kihúztam magam. Mr. Boyle felszegett állal várta a társam. Az ajtó csukódott, felemeltem a fejem, és a társam szemeibe néztem. A jól felállított kép hamar összedőlt, mikor találkozott a szemünk. Éreztem, hogy az állam a padlót súrolja, a szemeim valahol a hallba gurulhattak. Arcán széles vigyor jelent meg, amitől egy kissé veszélyessé vált. Szemei vadul megcsillantak. Odasétált, pontosabban odariszálta magát Mr. Boyle-hoz, és kezet rázott vele. Majd elém jött és felpöccintette az állam.
- Helló! Ashley Thomson vagyok. A társad! – jól ejtette ki a szavakat, de még mindig nem fogtam fel.
Egy lány?


Black Tears

Hana tökéletesen meg van győződve róla, hogy az ő élete a legfurcsább és rejtélyesebb a világon. Kinek lehetne az apja egy vérfarkas, az anyja meg tündér? Egész életükben menekülniük kellett a titok leleplezése elől, de már mindhárman kezdenek beleunni ebbe az életbe. Hana egy átlagos lány, cseppet sem átlagos szülőkkel. De szereti őket, és nem adná fel a titkukat.
Egy nap mégis veszélybe kerül, ezért szülei elküldik egy messzi városba, ahol véletlenül sem kerülhet hasonló helyzetbe. De azzal nem számolnak, hogy egy vámpírokkal teli városba kerül.
Ki képes megvédeni a makacs lányt? Barátokra lel a kisvárosban, de kiben bízhat meg? Egy város teli titkokkal és rejtélyekkel.
Hana magára van utalva? És ki a rejtélyes fiú, aki éjjel nappal követi őt, és képes akár az életét is adni a lányért?

Részlet:
A teremben mindenki felém kapta a fejét, és egyszerre változott el az arcuk. Mindenki egy bizonyos fejjel nézett rám. Szemük elváltozott, hátuk ívbe görnyedt. Ugyan ebben a pillanatban szállt meg az a bizonyos érzés, mint mikor anyáékkal voltam. A félelem elemi erővel uralkodott el rajtam, és kerített hatalmába. Önkéntelenül tettem egy lépést hátra, de nem változtatott a helyzeten. Levegőt sem mertem venni, úgy kaptam el a szemem róluk.
Veszélyben voltam. Nagyobban, mintha a szüleimmel maradtam volna. Csak egyenlőre azt nem tudtam, milyen nagyobb veszélybe is kerülhetne egy olyan lány, akinek a családja cseppet sem átlagos?

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Igazából nehéz dönteni. Vmi miatt legkevésbé a Hourglass ragadta meg a fantáziámat. Vhogy sose vonzottak az ilyen fajta történetek, bár ebből a rövid részletből és a leírásból nem sok minden derül ki, milyen is lesz.
    Leginkább a Book of Dreams tetszene. Az misztikus, nem e világi történet. De a Dark Love és a Black Tears is ehhez hasonló, ezért írtam, hogy nehéz dönteni.
    Ágika

    VálaszTörlés
  2. szia!

    nekem pont h a Hourglass tetszik a legjobban :D:D én szívesen olvasnám azt :D bevallom őszintén imáom a misztikus történeteket, de mostaában alig találok jókat :\ persze van olyan ami kifejezetten tetszik és azt olvasom is :D a robsten törikkel ugyan ez van nálam legalábbis :D
    jó lenne v.mi ujat is olvasni :D
    reménykedem benne h a Hourglass lesz a befutó :)

    pusz - egy kedves olvasód :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Nekem a Book of Dreams és a Black Tears jön be a legjobban de a másik kettő sem rossz! Nehéz dönteni!Igazából mindegyik felkeltette az érdeklődésemet! Szivesen olvasnám bármelyiket!
    De ha mindenképp döntenem kéne akkor a Black Tears lenne a nyertes!:)

    Brigi

    VálaszTörlés