Sziasztok!

Az oldal nem jöhetett volna létre Szil segítsége nélkül, akinek köszönhetem, hogy fel tudtam rakni a történetet. Ő adott nekem önbizalmat, elolvasta és véleményt is írt a kis kreálmányomról. Köszönöm Szil!

(Úgyhogy ha jót akartok, oda is nézzetek be! :D)

2011. október 16., vasárnap

A fejezetről friss...


Sziasztok!

*Szeretnék elnézést kérni, hogy még mindig nem hoztam friss, de mostanában eléggé zűrös dolgok vesznek körbe, így nem volt időm frissíteni, vagy írni.
*A másik történetemből felkerült már a friss, gondolom ezt láttátok. Csak arra volt időm, sajnálom. Ebből a történetből is elkezdtem már, öt oldalnál járok, de most valahogy leragadtam. Pont az előbb, pár perce zártam be az ablakot, mert nem tudom folytatni. Annyi féle verzió van a fejemben, de nem tudom hogyan fejezzem be. ha az egyiket választom, akkor már most bele kell vinnem, hogy jól jöjjek ki, ha meg a másikat, akkor még nem kell vele annyira foglalkoznom. Szóval... elakadtam. De jövő héten már biztosan tudom hozni, csak tényleg nem tudom eldönteni melyik legyen.
*Arra gondoltam leírom a két végletet és majd ti eldöntitek, de akkor meg nem lesz meglepi. Úgyhogy... fogalmam sincs. De majd akkor eldől a fejemben. Vagy... megírom az egyik végletet, és majd picivel később a másikat is... Vagy... na mindegy.

Friss Okt. 23.-án!!!!

Milli

1 megjegyzés:

  1. nyugi meg fogjuk várni.....
    de ha lehet mondjuk azért személy szerint nem bánnám ha happy endre hoznád össze őket....

    VálaszTörlés